Моніторинг результативності педагогів
- Визначення мети.
Мета: Підвищення якості освітньо-виховного процесу
Розвиток педагогічної майстерності та розкриття творчого потенціалу педагога
- Визначення об’єктів моніторингу
Об’єкти моніторингу:
– професійна підготовка
– самоосвіта
– рівень досягнень дітей
– участь у громадському житті закладу
– організаційно-управлінська діяльність - Напрямки моніторингу професійної підготовки:
- науково-теоретична підготовка (Знання теоретичних основ спеціальності, прийомів навчання, педагогічних технологій, психолого-фізіологічних особливостей дітей)
- методична робота (проведення та участь у методичних заходах різних рівнів; проведення відкритих занять; виступи на нарадах, педрадах, участь у роботі журі, експертних груп, атестаційної комісії)
-дослідно-експериментальна робота (використання сучасних освітніх технологій, апробації інновацій, впровадження ППД, розробка авторських програм, посібників, методичних рекомендацій; наявність публікацій у фахових виданнях тощо)
-кадрове забезпечення (наявність кваліфікаційної категорії, звання; своєчасне підвищення кваліфікації; освіта).
- Напрямки моніторингу самоосвітньої діяльності
- виявлення здатності педагога до розвитку та саморозвитку
- самооцінка реалізації потреб педагога у розвитку та саморозвитку
- виявлення факторів, які впливають на розвиток та саморозвиток педагога
- діагностика професійних труднощів педагога
- Напрямки моніторингу рівня досягнень дітей
- виховання інтересу до навчання
- психолого-педагогічна діагностика пізнавальних можливостей дітей
- визначення рівня засвоєння програмових вимог
6. Напрямки моніторингу участі у громадському житті закладу
- взаємодія з батьками
- взаємодія з колегами
- виконання громадських доручень
- дотримання педагогічної етики та моралі
7. Напрямки моніторингу організаційно-управлінської діяльності
- ведення обов’язкової документації (журнал відвідування, календарне та перспективне планування, відомості про дітей)
- дотримання трудової та виконавчої дисципліни (виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, статуту закладу, посадової інструкції)
Форми моніторингу
- діагностичні карти
- аналіз документації
- анкетування
- само тести
- відвідування занять
- рейтингове оцінювання
Підсумки дослідження
- опрацювання інформації
- систематизація інформації
- аналіз даних
- висновки
- розробка рекомендацій